Bananas update 14.9.2004

Flashx flash-x na seznam.cz
Středa Září 15 17:15:34 CEST 2004

Nevim proc mhourit oko kdyz jsi i pres svuj slib opet porusil
ja treba kvuli tobe mnel docela problem dosahnout 16kB/s
a stim mam zit ?
Ono je neco jineho sosnout jednou za tyden 200mb na plno
a neco jineho je sosnout 1,9GB za 2dny

jeste jedna pripominka je nutne sosat linux a podone
kdyz ho dost lidi ma na CD

Flash