Bananas update 14.9.2004

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Září 15 16:02:04 CEST 2004

Ahoj

Nalehavy pripad jo??? Nejsme ceske soudnictvi, abychom Ti vse prominuli.
Myslim,ze varovan si byl dostatecne!! Ted logicky musi prijit trest!
Necham to na Skudlikovi, ale alespon do 16. 9. 2004 do 00:00 bych te v tom
nechal!

Hvozd

P.S.: Ten den jsem si na netu temer neskrtunul.....aspon poznas jake to je.

"Candy" <krahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ci9ha6$qtb$1 na lit.fsid.cvut.cz...