ASUS WL-500 ZIJE

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Září 15 14:33:18 CEST 2004

Pokud to mas tak, jak si poslal novy obrazek, tak to neni uplne koser, jak
pise Vilik. Zkontroluj prosim nastaveni s obrazkem, jestli si nezapomel v
obrazku prepsat nastaveni DLinku a notebooku nebo jestli si pak jeho
nastaveni zase menil po tom, co se to rozjelo.

Pokud by to bylo jako na obrazku, chtelo by to trochu predelat jeste, a to
tak, ze dat D-Linku IP ze 177ky, notebooku taky; Asusu dat na eth0 179.1,
eth2 treba 179.2 a kompy pak od 179.3 dal... aby se nemichaly ty rozsahy.

BlackSUN

"JaSt alias JaStik alias Strestik" <strestik na profinet.cz> píše v diskusním
příspěvku news:41481998.3040100 na profinet.cz...
> [...]
> nvram commit
>
> Rekl bych se vsechny prikazy provedou, protoze kdyz se telnetnu do Asuse
> tak zjistim , ze je prepnuty v rezimu client, ze ma routy podle zadani a
> staci jenom rucne znovu zadat join a jede to.
>
> Dekuji vsem za dosavadni pomoc, rady a cas straveny bud u cteni, nebo
> odpovedi na maily a v neposledni rade i komunikaci se mnou na ICQ.
>

> JaSt
>
> ICQ 125 121 63
>
> p.s. jinak stanovisko prodejce k teto problematice je, ze toto neni
> oficialni funkce daneho vyrobku a tudiz ji nijak nepodporuji.

firmwarem, ale udajne z novym od Asusu to take jde, ale je mozne routovat
pouze jeden interface. Prispevky bohuzel ctu pres mail, takze mi chybi ta
priloha :-(

tam ma branu 177.1 a adresu IP 179.5

toho Dlinka dat taky Asuse a nastavit ho do WDS - bude bridgovat na
Kocendovyho Asuse a pro jine sitovky se bude tvarit jako standardni AP.
funguje (to bych nejdriv asi vyzkousel), tak jako bych nic nerekl.

news:ci7iao$mns$1 na lit.fsid.cvut.cz...

----