ASUS WL-500

hrbek na metrostav.cz hrbek na metrostav.cz
Středa Září 15 07:51:24 CEST 2004

Asus jako klient opravdu funguje (pouzivam ho). Urcite s upravenym firmwarem, ale udajne z novym od Asusu to take jde, ale je mozne routovat pouze jeden interface. Prispevky bohuzel ctu pres mail, takze mi chybi ta priloha :-(

Waladir

-----Original Message-----
From: Vilik1 [mailto:hauptman na volny.cz]
Sent: Tuesday, September 14, 2004 11:08 PM
To: kladno na sluzby.klfree.net
Subject: Re: ASUS WL-500

kdyz tam nastavis 255.255.255.0 tak to prestane fungovat uplne, protoze tam ma branu 177.1 a adresu IP 179.5

Muzu se zeptat uz je tedy zprovoznen ten ASUS aby fungoval jako klient?
Novym firmwarem?

Pak mam jeste jeden napad, kdyz uz se snazite propojit Asuse, tak misto toho Dlinka dat taky Asuse a nastavit ho do WDS - bude bridgovat na Kocendovyho Asuse a pro jine sitovky se bude tvarit jako standardni AP.
Tim se ale stale snazim obejit Asuse v modu Klient, pokud tohle opravdu funguje (to bych nejdriv asi vyzkousel), tak jako bych nic nerekl.

Vilik1

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku news:ci7iao$mns$1 na lit.fsid.cvut.cz...