ASUS WL-500

hrbek na metrostav.cz hrbek na metrostav.cz
Pondělí Září 13 07:42:53 CEST 2004

Ten prikaz brctl zrusi bridgovani interfacu wlan k tem switchovanym. Pokud to piste device eth2 is not a slave of br0, tak je to uz zrusene. Dulezite je, aby to bezelo v modu klienta (wl ap 0). Pokud je to pripojene a zrusene to bridgovani, tak me uz jen napada, ze je problem v konfiguraci site. Zkontroluj si nastaveni (ifconfig (interface eth2) a route -n). Taky jsem do toho pri rozchozovani malem slehnul, ale nakonec se povedlo a od te doby to beha bezvadne. Takze nehazej flintu do zita! ;-)

Waladir

-----Original Message-----
From: JaSt alias JaStik alias Strestik [mailto:strestik na profinet.cz]
Sent: Sunday, September 12, 2004 4:23 PM
To: kladno na sluzby.klfree.net
Subject: Re: ASUS WL-500

Mam uplne stejny problem, uz mi to vsechno bezelo jak jsem potreboval.
Uz jsem jenom korigoval vychozi branu a najednou prestal uplne komunikovat. Nemohl jsem se na nej dostat ani vzduchem, ani kabelem proste byl uplne zmrzlej.
Tak jsem ho znova zresetoval, natahl firmware, nastavil tak jako pred tim a mam problem s tim brctl ...
device eth2 is not a slave of br0
a konecna. Da se to nejak resetovat, nebo odebrat a pridat ?? Kdyz dam join na AP, tak ve statusu jsem jako connect, na AP v logu ho vidim taky, ale proste neposle paket a neposle. Nevite nekdo co s tim ?? Mam do toho slehnout bleskem, nebo je nejake mene drasticke reseni ??

Diky mooooc

JaSt