ASUS WL-500

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Neděle Září 12 16:22:56 CEST 2004

Mam uplne stejny problem, uz mi to vsechno bezelo jak jsem potreboval.
Uz jsem jenom korigoval vychozi branu a najednou prestal uplne
komunikovat. Nemohl jsem se na nej dostat ani vzduchem, ani kabelem
proste byl uplne zmrzlej.
Tak jsem ho znova zresetoval, natahl firmware, nastavil tak jako pred
tim a mam problem s tim brctl ...
device eth2 is not a slave of br0
a konecna. Da se to nejak resetovat, nebo odebrat a pridat ?? Kdyz dam
join na AP, tak ve statusu jsem jako connect, na AP v logu ho vidim
taky, ale proste neposle paket a neposle. Nevite nekdo co s tim ?? Mam
do toho slehnout bleskem, nebo je nejake mene drasticke reseni ??

Diky mooooc

JaSt