DC++ drive jak 10 MBit :-)

Skudlik skudlik na centrum.cz
Sobota Září 11 23:56:32 CEST 2004

Samozrejme se vedelo/vi, ze omezeni P2P siti lze obejit (jak uz to u vetsiny
omezeni byva). Ale doposavad toho "znezivali" lidi s rozumem a mirou. Takze
vicemene nebylo co resit. Moc dobre nechapu, proc to dotycny tady takhle
roztroubil (o pozitivni hodnote jeho IQ lze silne pochybovat). Ani co tim
vlastne chtel rict ... Omezeni je tu predevsim proto, ze kdyz si v soucasnem
stavu pusti kazdej DC ven do netu, tak to proste nepojede vubec nikomu ... a
o to asi nestojime ne ?

"Jerry!" <promne na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:chv841$vci$2 na lit.fsid.cvut.cz...

http://www.home.karneval.cz/00007467/czdcplusplus/CZDCPlusPlus-04032%5BA%5D.