DC++ drive jak 10 MBit :-)

Jerry! promne na centrum.cz
Sobota Září 11 18:11:00 CEST 2004

Ty trumpeto! Tohle vim asi měsíc nebo dva a sem vysmátej jak lečo. Jezdilo
mi to skvěle, nikdo se o mě nestaral (páč stahuju s "rozumem" :) a ty to tu
takhle vytroubíš ... To sis to nemoch nechat pro sebe?

Jerry!

"fido" <fido na fido.net> píše v diskusním příspěvku
news:chp0gk$imh$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Hola hej!
>
> Asi nebudu prvni, kdo o tomto vi, urcite sem neobjevil ameriku, ale rad se
> podelim o toto zjisteni.
>
> Pokud pouzijete programek CZDC++ 0.4032[A], ke stazeni zde:

http://www.home.karneval.cz/00007467/czdcplusplus/CZDCPlusPlus-04032%5BA%5D.
rar a