sportem k trvale invalidite :-) - UPDATE

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Září 11 12:26:45 CEST 2004

Takže náš návrh sletiště ztroskotal z několika důvodů, tedy definitivně je
dohodnuto toto:

SRAZ v 16.00 u hřiště za 10.ZŠ (za účkem před mostem ve směru na sitnou)

Vybavení není třeba jiné než nějaký cvičky.

Vodonoši a maséři hlaste se mi na mail.

BlackSUN

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:ch2peg$254$1 na lit.fsid.cvut.cz...