DC++ drive jak 10 MBit :-)

vanbur vanbur na volny.cz
Pátek Září 10 19:01:21 CEST 2004

Omluva nebyla potreba nejsem vztahovacnej vim co delate a jak se snazite a
nekteri holt nemaj uznani at se deje co se deje s tim nenadelame nic
kritiku umi napsat kazdej ... domysli si kazdy sam hi hi.A dal neni treba
nic resit kdo si pocka ten se docka a kdo ne tak at skoci treba do zdi tak
.
Na , Svata Dedic <garat na volny.cz> napsáno:

--
Tato zpráva byla napsána revolučním e-mailovým klientem Opery:
http://www.opera.com/m2/