DC++ bananas

Skudlik skudlik na centrum.cz
Pátek Září 10 16:04:54 CEST 2004

Takze vazeni,

jelikoz stale nekdo neni schopny pochopit, ze pri prenosu vetsiho mnozstvi
dat je potreba omezovat prenosovou rychlost, tak nez bude zaveden komplexni
traffic shaping (= systemove omezovani rychlosti), budou dotycni vytecnici
vyhravat protekcni linky.

Dnesnim prvnim vyhercem je clovicek jehoz pocitadlo ma adresu:
candy.klfree.net

Za prvni misto v mnozstvi prenesenych dat a v prumerne prenosove rychlosti
(dnes 1.8GB, prumerna rychlost 650kbps) vyhrava v nasi bananove soutezi
omezeni maximalni prenosove rychlosti na 64kbps.

Zajemci o prubeh nasi souteze mohou sledovat prubezne vysledky na
http://gomen.klfree.net:3000/  .

Pokud nas vyherce nebude mit jiz o vyhru zajem, necht se ozve na
technici na klfree.net  a pozada o odstraneni omezeni. Nase soutez ma predevsim
vychovny charakter ;-)))

Skudlik.