DC++ drive jak 10 MBit :-)

vanbur vanbur na volny.cz
Pátek Září 10 13:09:13 CEST 2004

Ale ano ja bych treba taky rad neco obcas tahal a o tom ze byl dan nekomu
cas sem nevedel.
Jen podle mne nejde delat vic veci najednou a postupne snad vse bude
napriklad ted nam to tu hapruje testovaci soubor z gomenu 1,2-6,0kb/sec
kolisave co by bylo platne p2p kdyz rychlost je takova?
Na , Svata Dedic <garat na volny.cz> napsáno:

--
Tato zpráva byla napsána revolučním e-mailovým klientem Opery:
http://www.opera.com/m2/