SP2 a problemy s wifi ?

Magus magus na snailmail.ch
Čtvrtek Září 9 12:56:55 CEST 2004

BlackSun : To centrum zabezpeceni a firewall jsem vypnul hned jak to slo.

ip : Vsechen software zatim funguje OK, zadna jina kolize by tam byt nemela.

Hmm, tak castecne (alespon to zobrazeni pripojeni) jsem to vyresil
reinstalaci driveru. Ale jedno stale nechapu. Ve wewimu mam rychlost prijmu
11 Mbps a rychlost vysilani 0.1 Mbps. Presto mi to u sebe ukazuje rychlost
jen 1 Mbps.

"Magus" <magus na snailmail.ch> píše v diskusním příspěvku
news:chpajp$jbk$1 na lit.fsid.cvut.cz...