DC Hub

Jerry! promne na centrum.cz
Úterý Září 7 17:27:49 CEST 2004

Aby ne. I přez svou pracovní vytíženost jsem počkal, až příbuzní odvedou
děsivého lidožravého psa, překonal jsem zámek a dvě patra a mašinku
restartoval (asi vytuhla z horka chudinka. Či se jen cítila osaměle). Další
dobrou zprávou je, že jsem Qiqovi vypnul comp, takže se znatelně uvolnila
linka :)

Jerry!

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:chkhfb$9fs$1 na lit.fsid.cvut.cz...