outlook.pst > 2GB

r na babis.cz r na babis.cz
Neděle Září 5 23:59:21 CEST 2004

> Mám tu soubor osobních složek pro Microsoft Outlook 2000 outlook.pst, který
> u neopatchovaného outlooku přesáhl 2GB.

> Nevíte někdo, jak ten soubor opravit či v čem ho použt, abych se dostal ke
> VŠEM datům?

> Umím ho oříznout pod dvě giga a nástrojem opravit, ale o to mi nejde,
> potřebuju hlavně konec.

> Střed už sem zkoušel vyříznout, ale to silně naruší organizaci složek a
> oprava mi moc nešla.

> Takže hledám něco jiného než pst2gb.exe a scanpst.exe.

> Outlook ani thunderbird to nenaimportuj při velikosti přes 2gb.

> [...]

Používám  TheBat! www.thebat.cz a importoval jsem také .PST.
Nevím,  jak na tom bude s tou velikostí souboru (můj měl jen
1,4 GB),  ale  rozhodně  to  nechce  importovat  hodně zpráv
najednou (protože to nezvládá) a vybrat vždy třeba jen jednu
složku.  Pokud  Ti jde jen o určité zprávy, možná by to bylo
řešení.

Radek