ASUS WL-500

hrbek na metrostav.cz hrbek na metrostav.cz
Pátek Září 3 07:46:43 CEST 2004

Stahni si novy firmware z http://www.i4shop.net/cz/iObchod/Driver/wl500g-1.7.5.6-5.zip. Rozbal ho, pust program Firmware Restoration, nacti image, vypni router, drz tlacitko reset, pust router, po cca. 5 vterinach reset muzes pustit. Tukni na tlacitko Upload. Uploadne se tam a rozbali novy firmware. Router bude mit adresu 192.168.1.1, pripoj se telnetem (jmeno a heslo admin).

Spojeni otestujes:

wl ap 0 (prepnuti do klientskeho modu)
wl scan
wl scanresults (vypise vysledek scanu)
wl join 'essid' (pripojis se)
wl status (a uvidis)

Dal pridas do flashky prikazy, ktere se budou spoustet pri bootu:

nvram set bootCmd0="brctl delif br0 eth2"
nvram set bootCmd1="ifconfig eth2 <ip adresa> netmask <maska>"
nvram set bootCmd2="wl ap 0"
nvram set bootCmd3="wl join 'essid'"
nvram set bootCmd4="route add default gw <gateway>"
nvram commit

Snad to bude fungovat. Osobne jsem mel problem s tim brctl. Bez toho se to pripoji, ale spojeni nefunguje.