Konkurence?

jo jo na email.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:21 CEST 2004

To víš, půl milionu je do začátku málo :-). Chce to víc a nejlépe
taktikou letadlo - 10 lidí do začátku.

Většina Čechů už naštěstí ví, co je Herbalife, takže takovou nabídku
předem odmítnou :-) - až na některé výjimky jako třeba manželka našeho
premiéra, která stále věří v poslání firmy Amway.

http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=282309
Cituji:

LN: O Amway jste se bavit nechtěla. Můžete mi přece jen říct, jaký je
váš cíl v této oblasti?
Naučit se komunikovat a vychovat co nejvíce finančně nezávislých lidí.

Mám ve skupině spoustu, spoustu lidí, kteří vydělávají víc než já. To je
u Amway právě hezké - je to spravedlivé. Já mám z toho radost. Vidím, že
mají úspěch, protože jsem jim ukázala, jak na to. Ahlavně můžu vytvářet
spoustu lidí nezávislých na penězích. Vidím, jak rostou svým myšlením...
Jak jsou lepší v mluvení... Ze začátku se bojí promluvit před lidmi a
nakonec mluví na pódiu! Je prostě hrozně hezké vidět, jak se ti lidé
mění. Je to fantastické.

LN: Je to tak, že získáváte bonusy za to, co lidé pod vámi prodají?
To není prodej. Jde o to, co oni si koupí pro sebe. To je pro rodiny!

LN: O Amway se mluví i jako o sektě. Dívala jsem se na americké webové
stránky a na nich se vysvětluje, že se nejedná o kult, ale pouze o firmu
pozitivně laděných lidí. Vy, dealeři Amway, jste všichni pozitivně
ladění lidé?
My se snažíme lidi pozitivně motivovat. Učíme se být pozitivně ladění.

LN: Kolik máte pod sebou lidí?
Nevím.

LN: A jaké jsou vaše průměrné měsíční příjmy?
To je různé. Někdy, když nepracuju, mám třeba jenom šest tisíc.

LN: A když pracujete naplno? Může to být třeba sto tisíc?
Ano, byly takové měsíce. Je to hodně nárazové. Momentálně jsem z toho
díky dětem vypadla.

LN: Kdybych přišla na váš mítink, jak byste mě přesvědčila, abych se
stala dealerkou?
Najděte si hodinu čas a já vás přesvědčím.

Natálie Grossová svým křikem předčasně utíná rozhovor. Na odchod nám
vesele mává. Snažíme se s kolegyní vypadat vyrovnaně.

---

Tenhle fanatismus mi připomíná některé názory zde v newsech. Lidi, vemte
rozum do hrsti a začněte používat rozum! Rozum a chtíč nemůžou zůstat v
opozici natrvalo...