Konkurence?

Docent nedruzstevnik na quick.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:20 CEST 2004

Třeba mají zkušenosti s prodejem Herbalife :-).
Kamarádka dostala cedulku "Hledáme posledních 16 lidí, kteří chtějí
zhubnout", tak tam zkusmo zavolala, naštěstí to nikdo nebral, leč baba se jí
ozvala zpátky, kamarádka jí úvodem povídá, že o Herbalife a podobné
preparáty nemá zájem, baba ji ujistila, že o Herbalife nejde, půl hodiny jí
do telefonu vykládala přednosti nové methódy, nakonec si domluvily rande,
kamarádka se ptá, jak to místo najde a baba odvětí: "vystoupíte z metra,
půjdete po schodech nahoru, dáte se doprava, uvidíte ceduli Herbalife A TAM
MNE NAJDETE"...

To prostě nemá chybu :-DDD.

Docent

"jo" <jojobubu na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cfps70$6i5$1 na lit.fsid.cvut.cz...