obtelefonovani useru na jNN

Docent xaver na dr.com
Čtvrtek Září 2 15:55:19 CEST 2004

Obrázek mám udelaný dávno. Stacilo, kdyz mne po zaslani dotazu k moznosti
pripojení do KlFree na pripojit na klfree.net kontaktoval na mobil (uvedený v
onom dotazu) maník z IPWorks, ze se doslechl, ze mám zájem o pripojení k
Internetu :-(.

Docent

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.847.1092342903.18874.kladno na sluzby.klfree.net...