Re: Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:18 CEST 2004

To vysvětluje, proč hvězdná pěchota chtěla mít funkční a vyzkoušenou
štěrbinu od jeníka před zprovozněním :-)

BlackSUN

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:411A3CF7.5090607 na seznam.cz...