Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

Flashx flash-x na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:17 CEST 2004

janiku sterbinu jsem stavel ja.Tak tu neplacej neco o 2 kkc
Chapu te i jine jsou nasrani ze hvezdna pechota dokaze velice rychle
stavet nahrady na ktere ma narok pouze Klfree

flash