Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:16 CEST 2004

V Jenikove prispevku se objevila jednak uplne nesmyslne dohady (barak u
Kauflandu), neumyslne zkreslovani (finance na nahrade Socky), takze si
take prisadim.

jn wrote:
> Tak stim se neda nez souhlasit,
>
> imho na klfree nema nikdo narok,
> zkuste se probadat jak to vubec vzniklo. treba vam blikne

To, ze vsichni uznavaji ze jste postavili sit KLF se nijak (doufam)
nemeni - i kdyz kdyby zarizeni na siti patrila KLF a byly radne smlouvy
s majiteli domu, tak je sit mozna dnes uplne nekde jinde, minimalne o ty
3 mesice kdy se zazehnavaji minule prusery.

Ale vsichni co se ohaneji historii by si meli predevsim zapamatovat ze
minule zasluhy nezakladaji zadne budouci pravo.

> uz se tesim az si rozsvitim ford-yamaha-ceska-republika
> urcite nepridou 3 zaloby od tech subjektu

:))

> tady je jasne videt, ze cele tohle sdruzeni fakt nema cenu, protoze diky
> tomu ze jsou tu lide, co hrozi a vymysleji si kraviny typu, klfree-neco
> nesmis , to je nase, hmm, muzu co chci , treba si tam dam essid PRDEL.
> Defakto to muze kazdy.

Ano - muze kazdy. Pokud vyzadujes prezdvorile formulace, pak:

Byl bys, prosim, tak laskav, a prestal vysilat na ESSID klFree-XXX ?
Clenove klFree se pak budou moci s minimalnimi problemy prepojit na AP
provozovany klFree (protoze se jim s trochou stesti preladi klient,
anteny jsou tesne vedle).
Dale pak, pokud bude mit nekdo stiznost na vysilani body "klFree-*",
hned vi kam se obratit - a nebude obtezovat Tebe, a naopak nebude psal
klFree, pujde-li o Tvou antenu.

> jednani viz:
>
> email od tichy:
>
> Nazdar,
>
>     prepojeni socky vazne na tobe, vzhledem k problemum s komunikaci
> s tebou ti oznamuji, ze dnes - 11.8.2004 v 20:00 dojde ke zmene
> routovani a zacne vysilat nase sterbinovka s puvodnim ESSIDem.

V tom pripade bys mel zverejnit take hrube (pokud nechci rici rovnou
sproste) SMSky, ktere udajne Tichemu prisly z telefonu, na ktery Ti psal
atd atd.

> jeste sem se nesetkal s nikym kdo by se choval normalne, pracovne rikam
> nove rade Hvezdna Pechota.
:) to beru. Ale v jinem vyznamu nez tomu prisuzujes Ty.

> oni se snazi, ja je chapu, ale vite o tom ze utraceji velke investice,
> zbytecne ?
> priklad, naklady na jNN - sterbina, edik, kabely (7000) kč
> ted co se stavi MOSOCKA ( aspon co jsem zjistil ) tak poslouchejte co se
> na te strese deje:
>
> sterbina, 2x sito 24 Db + 3x 626
> 1000 + 2x3000 + 3x1800 (626karta) 12400
> neco na stozar, na kabely, 6x Nko za 160 + pigtail nko sma do 626 3x za
> 400 , na kabel cca 300 = 2160 kč
> secteno : 15 000,- + stozar prace a tak dale,

+ penize za plechovou skrin, ve ktere je pocitac zamceny.

Ale to snad vsichni vime - evidence umisteneho hardware je samozrejme k
nahlednuti :)

Vzhledem k tomu, ze si "sdruzeni" Internet Kladno - Datinel narokuje AP
Bronx a zjevne hodla "prevzit" platici uzivatele podobne jako na
Vodarenske... je velmi vhodne spojit napriklad Stepanku s paterni siti
klFree.NET, ne ?
Toho casu je AP Stepka jako klient (!) vsesmeru Bronxu (coz je taky
trochu zabavne, spojovat APcka jako klienty).

To mas hned jedno sitko. Druhe sitko je prirozene pojitko na Midway - to
jsi do nakladu na Socku nezapocital, protoze je zjevne tve soukrome. No,
Rada zda se chce, aby cela pater vcetne vsech zarizeni na ni patrila
klFree. "na vecne casy s MilanemK a nikdy jinak" jsme tady uz meli a
jsou z toho problemy. Takze uz s nikym na vecne casy - pro zvyseni
stability site.

Za dalsi -- je vyslovene VHODNE udelat mezi zarizenimi kruh; kdyz se
pokazi jeden peer, da se proskakat druhym a vzdalene vec
resetovat/opravit, tzn. ve vysledku by sit melo byt na siti vice nez
jenom k postaveni "stromu", zvysuje se tim stabilita a spolehlivost.

Naklady na stozar, kabel, konektory -- ty bys dovolil vyuzit Tvuj stozar
kabely a konektory co jsou nahore na Socce :-O ? Jestli ne, no tak to
asi znamena, ze se musi udelat to same znova...

Takze predevsim - nezkresluj.

P.S. O pravidelny mesicni prijem pro servisni firmu (zastoupenou
Japanem) pracujici pro IK jde pri tak masovem prebirani uzivatelu
nejspis az v prvni rade.

> vite proc dava nova rada anteny smerem na poldovku ?
> ja ne.

He ?

> vite proc je sterbina natocena na poldi ?
> ja ne

He ? Mno ze by chybka ? Stupidni, ale stat se muze.

> a je toho vice,
> kousek u kauflandu vcera vecer vysel clovek na STAcku, zase 24 sita.
> je videt, ze nova rada kopiruje unhost strategii, nasazuje zbytecne 3x
> drassi anteny.

Napis "sdruzeni" Internet Kladno - Datinel. Jedna-li se o "kaskadak" ve
Svycarske, ten obhospodaruji podle poslednich zprav oni.

Ne vsechna sita v Kladne dela klFree.

> typnul bych to ze proinvestovaly tak 100kkc, schvalne mrknu na ucet.
> tak jen chlapci utracejte

Jen tak na okraj: je to vic - a vse je zdokumentovano. Muzete se
vyjadrit a pocitam ze na clenske schuzi to Rade (nebo nam vsem) spocitate.

> pak sem zaslechl, ze nakonec klfree prevezme servisni organizace,
> ha a sme u toho, zacne nam tu znova to co uz se stalo, s projektem sro.

Zajimalo by mne kde jsi to slysel :) chci vedet vic! Uz mne prestava
bavit travit cas 19:00-01:30 nad routerama, dokumentaci, zprovoznovanim
Bugzilly & spol atd ;))

> vcera dostal sopak cele jNN do ruky, pred barakem, vymena byla slusna a
> rychla, cca 10 minut.
> ani sme nedaly rec, asi mam nejakou nemoc, ze se na nic neptal.
> ale musim rict ze to bylo prijemnejsi.

Diky Ti za bezproblemove predani sterbinovky a Edimaxe.

> *Mne dneska asi odpoji od midway*, vubec nevim jak to bude, proste jenom
> prisel ten email, ktery sem pastnul nazacatek, ale nejake dalsi
> instrukce ipadresy , verejna ip , atd... nic.

Nic takoveho se (AFAIK - 11:00, 11.8.2004) konat nebude. IMHO neni duvod
proc likvidovat peer nebo routovani, pokud je instalovany a funguje,
budes clenem sdruzeni a chces peer pouzivat.
Nanejvys se sito vystavi primarne na nove AP - ale mel bys fungovat
stejne, rozdil je nekolik malo stupnu.

> Tak tady jsou moje duvody, proc bude nejlepsi asi opustit, mozna mne ani
> nic jineho nezbyde :).

Ad klFree-TEST_SIL: oprava toho co jsem psal; jedna se o _testovaci_
signal z nove instalace. Bohuzel v modu master a v noci uz se nedaly
sehnat klice.
Kdyz jsme u tech dezinformaci, nemohl jsem se neprasknout.

Hezky den vsem, kteri docetli as sem.
-Svata