Nové AP místo Vodárenské?

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:16 CEST 2004

Strazhce wrote:
> Co je Datinel jako subjekt? Na zaklade ceho vubec poskytuje nejake sluzby?
> Pokud neexistuje, veskere "sluzby" jsou poskytovany bez pravniho podkladu.
> Stejne tak servisni smlouva. Za urcitych okolnosti by to proslo, ale jen
> kratkou dobu. Nebudu tu poskytovat pravni konzultace zdarma :)

Datinel byl presentovat v kvetnu 2004 jako s.r.o. zalozene spolecniky
Krcmarem, Sulcem, Krestanem a Zichem. V Obchodnim Rejstriku dosud neni
zapsano, na tiskove konferenci ale p. Sulc ochotne citoval ze
spolecenske smlouvy sepsane na konci roku 2003.

> Jinak pri takovem zastupovani by mozna chtelo aspon nejaky papir, ze jedna
> za IK (pravnicka poznamka: jmenem jedna jenom staturni organ, takze Rada ci
> snad jeji clenove).

IK neni obcanske sdruzeni registrovane ministerstvem. Jejich smlouva je
k dispozici na jejich webu (http://sweb.cz/wifi-kk1). Zadny statutarni
organ nema.

A jinak - jde o houby, s prominutim. Frantisek Vanek (obvykle jednajici
za IK) s pany Krcmarem a Sulcem & spol. spolupracuje dlouhodobe - vzdyt
vlastne MilanK, Beny a dalsi de-facto postavili a stale udrzuji i sit IK.

Mne zaujal fakt, ze se zacalo hovorit o mozne placene sprave site,
dokonce o odprodeji site IK firme Datinel - a najednou prisel Japan s
tvrzenim, ze je servisni smlouva jiz uzavrena. Takova tvrzeni, at uz
pravdiva nebo ne by ale mela zajimat predevsim cleny IK.

-Svata