Re: Nové AP místo Vodárenské?

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:16 CEST 2004

Co je Datinel jako subjekt? Na zaklade ceho vubec poskytuje nejake sluzby?
Pokud neexistuje, veskere "sluzby" jsou poskytovany bez pravniho podkladu.
Stejne tak servisni smlouva. Za urcitych okolnosti by to proslo, ale jen
kratkou dobu. Nebudu tu poskytovat pravni konzultace zdarma :)

Jinak pri takovem zastupovani by mozna chtelo aspon nejaky papir, ze jedna
za IK (pravnicka poznamka: jmenem jedna jenom staturni organ, takze Rada ci
snad jeji clenove).

Taky k uzivani nazvu. Pokud sdruzeni ma registrovano svuj nazev, kdekdo
nesmi jen tak si nazvat cokoli klfree-blablabla. Mohl by se tim dopoustet
poskozovani sdruzeni atd.

Strazhce

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cfbd55$9tt$1 na lit.fsid.cvut.cz...