Re: Nové AP místo Vodárenské?

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:16 CEST 2004

Já bych jenom ve zkratce upozornil, ze kdokoliv si muze rozsvitit kdekoliv
cokoliv s jakymkoliv essidem, takze se da spekulovat, kde co sviti.

Btw, proc klfree neprejmenuje peer vodarenska-midway? Je to prace ani ne na
pet minut a trochu se ujasni situace..

BlackSUN

"Weyoun" <weyoun na kladno.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cfb2do$97j$1 na lit.fsid.cvut.cz...