nejede replika vkd

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:15 CEST 2004

Já popírám, že bych byl klientem nějakého AP, kde za AP považuju zařízení v
mode: Master, aby bylo jasno.

Je třeba rozlišovat peer a ap, což ty určitě víš a sám ve výpisu uvádíš. Jen
jo jo byl asi trochu out..

Jinak na tý 24ce musíte chytit víc jak já a to chytám i prahu, když je
hezky..

BS

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.448.1092064059.18874.kladno na sluzby.klfree.net...

> [...]
>
> Toto zarizeni se objevilo nekdy 5.8.2004 odpoledne nebo 6.8.2004 dopoledne
> a od Te doby je v provozu neustale.
>
> Napriklad na peerove antene na VKD - na sousednim baraku nez bydlis
> chytame se silou signalu -67, coz je docela slusna hodnota, se stejnou
> urovni signalu chyta nase VKD signal z Billy - kLfREE-do-vkd
>
> Zminil jsi, ze jsi pripojen jinak. Jak neni tezke zjistit a overit, tak
jsi
> pripojen pres Datinel - do internetu pristupujes pres door-eth0.datinel.cz
> a Tvoje IPcko ve vnitrni siti Datinelu je 192.168.182.2. V oblasti kolem
VKD