nejede replika vkd

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:15 CEST 2004

Já taky nemám k dispozici scan kladenské sítě, ale s jistotou ti můžu říct,
že nejedu přes nějaké AP po mě pojmenované a ani žádné takové není..

Jinak je pravda, že jsem po informacích se pídící človíček :-)

BlackSUN

"jo" <jojobubu na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cf7l2l$2sg$1 na lit.fsid.cvut.cz...