pro pobaveni

jo jojobubu na email.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:14 CEST 2004

Pro pobavení publika sloužíš na newsech ty...

Nová rada podle všeho jedná KONEČNĚ v zájmu uživatelů. Plány, kde se
postaví jaký bod, je nyní užitečná informace jen pro K.Šestákovou, která
okamžitě na to konto spouští vysílače din.cz. Pro obyčejného uživatele -
teda tebe a mě - to fakt jsou plány "hodnotné".

To já se raději dozvím, že někde něco začalo fungovat. Oproti datinelu,
který se podle všeho ztratil někde v podzemí, protože má poněkud krachlý
image.

jo