Re: výpadek

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:13 CEST 2004

Ono kdyz z okna vidim cele kladno a stejnym smerem neco rozsvitim, bude to
slyset, i kdyz treba nepouzitelne, po celym kladne...
Stejne tak jako nascanuju temer vse ve vertikalu bez pohnuti anteny, co po
kladne vysila....

BS

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.430.1091983833.18874.kladno na sluzby.klfree.net...
> [...]
> uzivatele napospas IK/Datinelu, nasi uzivatele v Bustehradu neustale
> nadavali na problemy s Iris, po prepojeni byli o mnohem spokojenejsi.
>
> Pokud vim, tak Iris padala neustale... a delal s tim nekdo neco? haha.

> to byl HW problem, ale jiste si vzpominas na svoji reakci, nekolikrat
> bez ptani jsi klidne rozsvitil svoje stare VKD a tim se to cele podelalo
> a nefungovalo temer vubec kvuli kolizi IP adres, ani ses nas neobtezoval
> o necem informovat, natoz aby ses predem zeptal.

> z mehu uhlu pohledu je to vpodstate stejne, vzhledem k tomu, ze datunelari

Jak