Re: výpadek

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:13 CEST 2004

Sám jistě víš, že to není první případ, kdy se spustilo AP, brzy nastaly
problémy, ale nikdo neměl klíče nebo byly nedostupné.
To je, myslím, špatný postup, rozjet něco za každou cenu, ale nemít od toho
třeba týden klíče.

Konkrétně na VKD bylo nutný blbý resetován switche a klíče nebyly k
dispozici téměř týden. Lidi to ani neví, nahodil se muj stroj a jelo se dál.
Prozatim to tedy drží, uvidí se jak to bude dál, snad jsou již klíče k
dispozici okamžitě.

Prosím, rozlišuj DaTunel a Datinel. Jsou to dvě věci sice relativně
související, ale nejedná se o to samé!

Potom nevím o tom, že by tady někde svítil všesměr s essidem, co píšeš. Jak
jsi na to přišel? Kde je umístěn? Pokud jsou to nějaké tvoje domněnky,
prosím...

S lidmi, potažmoDatinelem, jsem opravdu svázán kamarádským vztahem, že by
muj nick figuroval v názvu essidu je klidně možné, neznamená to zhola nic.

Jak si určitě můžeš dohledat, je tento příspěvěk posílán z klfree, které
stále využívám, i když to občas skřípe, dá se dost věcí udělat..

Co použít na zasekávající se počítače nějaký resetátor? Na netu by se nějaká
konstrukce najt dala... Případně něco sestrojit...

BlackSUN

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.429.1091980485.18874.kladno na sluzby.klfree.net...