Dotaz 10 Mbit/s

jo jo na email.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:11 CEST 2004

10Mbit je sice hezkejch, ale wifi spoj max 11Mbit half duplex, ale jen
když je dobré počasí. Na druhou stranu nevidím problém, proč by Inway
nemohl přidat pojítko třeba právě do Rozdělova. Kožovka je vidět všude.

Prostě 5+5 = 10 a pak si jarda zahraje slušně i tu hru...

Ale Inway není jediná možnost. Poskytovatelů Internetu jsou mraky a v
rámci konkurenčního NEmonopolního trhu se dá určitě slušně vybrat. No
tak ať se rada činí.