Re: zmìna textu na webu

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 15:55:07 CEST 2004

Na webu je to prezentovany tak, jak si rada, pripadne pisatel toho textu,
mysli, ze to bylo...
Jen upozornuji na to, ze pod tim ani neni nikdo podepsany, kdo vi, kdo to
vubec psal.

Takhle si tam muze dotycny napsat co chce a vetsina clenu tomu bude verit,
protoze o tom vi kulovy s pentli..

O to mi jde.

BS

"vanbur" <vanbur na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opsbnowtwhfzf6k7 na a-imoflqmd27cpe.klfree.net...