změna textu na webu

vanbur vanbur na volny.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:07 CEST 2004

Treba je to nazor ktery se utvoril behem cele doby dohadovani a smlouvani
o klfree a pristupy na
nektera netusim kolik jich asi je AP na cele siti coz si ja osobne myslim
je velice smutne ze k tomu doslo je to jako kdyz menis zamestnani a
neodevzdas klice od trezoru v nemz je treba cosi dulezite .
Nevim ale treba manipulace s Apckama a prepojovani na cizi sit je jako
kdyby Ti kdosi misto plynu pustil domu vodu . Nebo postav delnika ke
stroji kdyz tam ten stroj stoji ale neni pripojen proud - co ten delnik
udela? No nic nema smysl dale neco rozvadet jen slova......
Na , BlackSUN <black.sun na datunel.net> napsáno:

--
Tato zpráva byla napsána revolučním e-mailovým klientem Opery:
http://www.opera.com/m2/