zmìna textu na webu

Petr Smotek petr.smotekt na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:07 CEST 2004

No mily Blacksune, docetl jsem text uvedeny na webu klfree.net az do
konce, a podle toho co se tu propiralo v poslednich 2-3 mesicich se
zrejme jedna o pomerne korektni hodnoceni situace okolo sdruzeni a wifi
na Kladne. Bylo by tedy vhodne minimalne uvest ktere informace v textu
jsou nepravdive pripadne zkreslene, pokud vis vice nez radovi clenove.

S pozdravem, PSM