Verejne prohlaseni clena komunitni site klfree.net

Aton jenda na nasiti.net
Čtvrtek Září 2 15:55:05 CEST 2004

Kdyz to pojede jenom na intranetu zjistis IP ze ktery to bylo odeslano.
Proto to asi tak rada udelala.
Tohle ale nezabrani cernym useru bejt pripojeni. Cerny user se pripoji
pomoci legalne pripojeneho usera. Znamena na usera Pana X si daji router
a muze tam bejt pripojenej treba celej panelak a nikdo nic nevi :)