Verejne prohlaseni clena komunitni site klfree.net

Magus magician na centrum.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:04 CEST 2004

Jde vyplnit zvenku. Viz www.klfree.net a tam je odkaz na gomen. Ja ho
vyplnil driv a ted me uz neotravuje.

"Palkin" <palekj na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cdiqne$ol6$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Proc tenhle uzasny formular nejde vyplnit z "venku" ? z prace je to
> nedostupny....
> a pochybuju ze maminka to vyplni !!!
>
> Palkin

formular ?  Kterej mas vyplnenej za minutu ? Dyt na tom nic neni ne... Pokud
se ti nezobrazil, tak to neni tim ze je gomen dole ale ze nam to nejak
nejede... :(<<

uvedl jiz jednou a to pri vstupu do sdruzeni. Existuji i jine zpusoby jak
odfiltrovat nacerno pripojene uzivatele, napr. filtrovanim MAC adres.