Nostalgie

vanbur vanbur na volny.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:03 CEST 2004

To se divim ze se stale snazis nekoho presvedcit aby neco podrobneji
popsal to je same tajemno
a nakonec to bude jako IPworks naval prachy a mlc a cekej co bude pro
obycejneho jedince je levny klfreenet to nejlepsi ja sam jsem sice zatim
nicim neprispel ale aspon se naucil nekolik novych figlu
a seznamuji se s kompem vic a vic ten kdo nepoznal napr. co je to byt bez
prace a setrit kazdou korunu
tak nema pochopeni kazdy by si to mel okusit. Nebo lepe hezky od platu do
platu a premyslet jestli koupit
detem boty najednou kdyz je potrebuji nebo resit jinou situaci vzdy se
jich objevi nekolik .Tak aspon zbude cas na konicky jako je treba pocitac
a muze se clovek odreagovat.Stale sleduji dosle zpravy ale vidim ze
komunikace je spise jednostranna a to od clenu rady a obcas neco
duchaplneho od jinych jedincu - celkem zbytecneho. Jsem rad ze se kluci
snazite a doufam ze nam to vydrzi i nadale ze nas nedostanou.
A na zaver je mi jedno jestli na mne pujde horda UK nebo jina stejne mi
nemaj co vzit hi hi. Nejvic mne mrzi zbytecna snaha ktera brzdi dalsi
mozne vylepseni a rozsireni Klfree. Nevim jestli jsem to popsal jasne ale
jakozto radovy clen jsem chtel vyjadrit sve pocity a podporu klukum v rade
vubec jim nezavidim a asi nejsem sam. UF to je roman koncim.

--
Tato zpráva byla napsána revolučním e-mailovým klientem Opery:
http://www.opera.com/m2/