HDD?

pluto j.plutnar na volny.cz
Čtvrtek Říjen 28 21:58:40 CEST 2004

vanbur wrote:
> Zdravim jeden dotaz-kamarad ma problem s pocitacem objevila se mu
> obrazovka smrti ma system XP sata disk 80Gb a nemuze znovu nainstalovat
> pri spusteni nove instalace probehne uvodni obrazovka a win napisou ze
> nejde instalovat navim vice podrobnosti ale presto nema nekdo nejaky
> napad  jak z tohoto ven diky.

Asi tak tri mesice zpatky jsme s kamaradem resili problem, ktery by
odpovidal - mel cca 4 mesice stary komp, deska MSI (nevim ted presne
jaka), 80GB SATA disk (tusim Seagate), WinXP Pro. Mily pocitac se po cca
   4 mesicich provozu rozhodl, ze bude stavkovat. Nenadala modra smrt,
Wokna koncila s bootovanim ve fazi uvodni low-res obrazovky. Na disku
byly 3 partisny (NTFS). Pokusy o oziveni nabootovanim z CD a oprava se
mijely ucinkem (program proste disk nevidel). Vrazili jsme mily disk do
kompu vedle (s XP), ale Disk Manager se tvaril, jako ze nic pripojeneho
nema (v BIOSu O.K.), Hardware Manager disk sice videl, ale odmital
nacteni svazku (ze jako hardware error). Tak jsme disk prozmenu soupli
do dalsiho stroje (Win2000) a tentokrat jsme nasli na disku jednu z
partisen (sice jsme nevideli data, ale alespon Disk Manager poznal disk
a nasel ji). Musim jeste dodat, ze mezitim jsme flashovali novy BIOS na
puvodnim stroji, coz nepomohlo, ale zasveceni tvrdili, ze stara verze
tyto problemy muze zpusobit.
Vzhledem k tomu, za na casti disku, kterou jsme videli, nebyla zadna
klicova data, nenapadlo nas v zaveru nic lepsiho, nez ji proste
odstranit. Nevim proc, ale pomohlo to. System nabootoval, data na
zbylych dvou castech neposkozena... I byl znovu vytvoreni treti oddil,
vse slo jak ma... Az do minuleho tydne, kdy prinesl pocitac do prace s
tim, ze se historie opakuje...

Asi tak...

Zitra se podivam, co presne to bylo za desku a disk.

Pluto