Re: zruseni registrace na fóru

Jan Beran Jan_Beran na seznam.cz
Středa Říjen 27 13:59:19 CEST 2004

 Ahoj,

 že vám do toho kecám, v tak velkém sdružení, jako je Klfree je zatraceně nebezpečné zahrávat si s tím, že někomu uděláte něco navíc, nebo mu něco odpustíte jen pro jeho krásný oči a profláknutou přezdívku.

 Dokážu si představit, že někoho takhle na jeho bordel upozorníte třeba po ICQ a příště bude ten samý člověk nadávat, že u jeho kamaráda(kterého vy třeba vůbec neznáte) jste se nezachovali stejně. Tohle vede do pekel, obecně lepší je být komisně důslední.

                       Alnagon který do toho nemá co mluvit