Re: zruseni registrace na fóru

lubie lubie na seznam.cz
Středa Říjen 27 00:16:13 CEST 2004

mas cist casteji:

Všichni zaregistrovaní (kromě zaregistrovaných v říjnu), kteří neměli řádně
vyplněný údaj "Jméno Příjmení [ID] AP" byli vymazáni.

Ostatní mají několik dní na zjednání nápravy, jinak je potká stejný osud.

Děkuji za pozornost.

takze myslim, ze je vse jasne....
"JaSt alias JaStik alias Strestik" <strestik na profinet.cz> píše v diskusním
příspěvku news:clmcer$t70$1 na lit.fsid.cvut.cz...