Logo

Belerby belerby na seznam.cz
Úterý Říjen 26 11:19:48 CEST 2004

Ehm, ja vim ze byla uzaverka , ale dneska mi jeste jeden kluk poslal nejaky
logo, kdyz se dozvedel ze tu mame nejakou "soutez"
co myslite, mate jeste nekdo nejake navrhy ? ja myslim ze by to snad
nevadilo ne...
jeste tam par kousku pridat, nejde o uzaverku, ale o to aby sme meli hezky
logo a proc by nemohlo byt z ceho vybirat...
co si o tom myslite ?

Belerby

"Ray" <RAYQ na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckmr98$5vb$1 na lit.fsid.cvut.cz...