OT: Spamming Vanbura OMLUVA

lubie lubie na seznam.cz
Pondělí Říjen 25 18:19:01 CEST 2004

vidis ivo, jake maji nase spamy blahodarne ucink :-D vsechno se urovna,
vsechno se vyresi, nerozumni k nemu prijdou no a rozumni prijdou o nej ;-D

lubie

pribeh na uklidnenou ,o)

Když usínaly kopretiny,
vyhnali koně do pustiny.
Řekli :
Jsi starý a k ničemu!
Udělej místo mladému!
Kůň bloudil přes hory a doly,
až potkal člověka - Co tě boli?
Ztratil jsem domov - Budeš můj!
Svěsil svou hřívu - Nežertuj!
Člověk se ujal zvířete,
kůň nosil děti na hřbetě,
seno a obilí svážel vozem,
podkovy vesele zvonily o zem.
Byl ten kůň vskutku stár?Ani nápad!
Zas bujný byl,uměl plavat,skákat.
Neměl čas stárnout,cítil se mlád!
Kdo lásku dává,žije rád!

"Michal" <michaels na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.124.1098720932.2877.kladno na sluzby.klfree.net...