OT: Spamming Vanbura

ip ivo na panacek.cz
Pondělí Říjen 25 15:40:05 CEST 2004

lubie wrote:
> Vzdyt proto je toto news forum cleneno na jednotliva vlakna ne? Pokud to ci
> jine vlakno cist nechci, tak ho nectu. Pokud by toto vlakno bylo vlakno,
> ktere je pro cleny prinosne, tak nereknu, ale dle me si toto mel Michal s
> Vanburem vyridit soukrome a ne aby jsem jako velmi zavaznou informaci psal
> Michal, ze mu posila jeho znamy spam. Jelikoz jsem teda usoudil, ze toto
> vlakno stejne nikdo cist nebude, protoze jde o jejich osobni vec, tak jsem
> ho s Mostockem zaspamoval. :D

Ok, to chapu a uz to nerozebirejme.

Jen (ze zkusenosti) vim, ze ne kazdy chape
existenci "vlaken" a pouziva je civilizovane.
Je bohuzel bezny nesvar, ze nekdo zmackne "Re",
prepise Subject a pise o zcela necem jinem, nez
je dane vlakno. A uzivatele nepredelas. Bohuzel.
Kdyz je prispevku (kdekoliv) moc, tak mazu, resp.
mackam "Mark as Read" podle data, ci podle vlaken.

ip