OT: Spamming Vanbura

ip ivo na panacek.cz
Pondělí Říjen 25 15:23:49 CEST 2004

lubie wrote:
> hmm....tak se uz asi ani zasmat nemuzu...
>
> no nic...jdu radeji venovat deset vterin necemu jinymu nez napsani tohoto
> txt ;)
> "Mostock" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:clitm8$kc0$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> tu

Ale jo, ulevit si, zasmat se. Jo, proc ne. Vam se ulevi, ...

Jenze otazka je, na ukor koho ?

Ja a myslim, ze i jini clenove klfree, kteri (a) nasli newsy (b) nectou
je od davnych dob, netusi, co "husaaa" znamena, kdo to vymyslel, ...

Obecne newsy nejsou prece od toho, aby si par lidi "ulevovalo" nebo "se zasmalo".

Od toho mate ICQ, soukromy mail tomu, komu to chcete poslat, ...
nebo na to lze zridit specializovane skupiny.

Vzpomente si na schuzi clenu, predstavte si, kdo vsechno sedel
v hledisti = 1/3 vsech, a odhadnete, koho vseho to zajima.

Se vzrujstajicim mnozstvim nepotrebnych prispevku klesa uzitecnost
toho ktereho diskuzniho fora (mailoveho, newsoveho, ...).
Mozna, ze tim sice stoupa jeho zabavnost, ale ne vzdy je zabavnost
duvodem, proc tam lidi chodi a proc to forum bylo zrizene.

--
Ivo Panacek