deleni HDD?

Radek pogl na seznam.cz
Pondělí Říjen 25 08:32:06 CEST 2004

Moje rec, ikdyz pri jedny instalaci (tusim RedHatu) me dostala hlaska ...
prejete si pouzit DiskDruida nebo stary dobry Fdisk??? .... sem si rikal, ze
nejsem zadny Bcko a stary dobry fdisk znam z DOSu ...

Nebudu vam radsi povidat, jak to dopadlo, ale DiskDruid me zachranil :)))

Lama Radek :o)

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:clhfo8$gs2$1 na lit.fsid.cvut.cz...