deleni HDD?

vanbur vanbur na volny.cz
Neděle Říjen 24 19:59:11 CEST 2004

Ja tu mam SATA 120Gb ale cekam jeste na desku a pak budu delit,ale
potreboval sem rozdelit tu 80G az teprve Partitinem sem to udelal aspon
jsem si to nanecisto testnul.
Dne Sun, 24 Oct 2004 12:38:26 +0200 napsal/-a Weyoun <weyoun na kladno.cz>
příspěvek následujícího znění::

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem, který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na