deleni HDD?

vanbur vanbur na volny.cz
Sobota Říjen 23 12:45:25 CEST 2004

Moc dekuji za rady udelam to jen co program doleti na muj disk .
Dne Sat, 23 Oct 2004 08:18:08 +0200 napsal/-a K5 <darth.moula na seznam.cz>
příspěvek následujícího znění::

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem, který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na