deleni HDD?

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Sobota Říjen 23 10:42:39 CEST 2004

jj fdisk je hruza... jestli muzu doporucit tak uplne nejvic nejlepsi se mi
jevi Partition Magic 6.0, kterej je pod DOS ( nevim jestli i vyssi verze
jsou pod DOS, ale pochybuju... mozna se mylim  :))) ). S programkama pod
woknama jsem s tim mel vzdycky nejakej problem, ale s PM pod DOS nemam
jedinou spatnou zkusenost...

Jestli se ptas co s tim DOSem, tak jednodusse - bootovatelny CD W98 - jen MS
DOS - a pak PM... :-)

Mr.Gespant

"Pneu" <naren na kgb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cld1ih$1bm$1 na lit.fsid.cvut.cz...