BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Říjen 23 03:26:29 CEST 2004

Stejne tak se muze kazdý, komu tento stav vadí, odhlásit z listu vedeném na
mrsku a prihlásit jenom do klfree konference, protoze kdo o tom nemá ani
páru, nemá význam stát o to, aby byl v konferenci, tedy není nutné presunout
práve jej v listu, tudíz defacto tyto "mrtvé duse" mohou být zatraceny.

BS

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1.1098477322.2877.kladno na sluzby.klfree.net...