Svata Dedic garat na volny.cz
Pátek Říjen 22 22:06:09 CEST 2004

Jenycek wrote:

> Mohl by mi nekdo vysvetlit toto?

Sorry, ze si rypnu, ale kdyby ses vic zajimal o deni ve sdruzeni tak to
vis uz davno.

Na Mrsku stale bezi konference, do ktere jsou nekteri uzivatele zapsani.
  Tuto konferenci spravuje Milan Krcmar - Datinel a sdruzeni IK, a
ackoliv je od pocatku nazvana kladno na klfree.net a je inzerovana jako
mailing list Klfree, tak jak pan Vanek tak Milan Krcmar odmitaji predat
seznam odberatelu, aby mohla byt konference presunuta.

Pan Vanek, nebo MilanK se jiste ohradi ze neodmitaji, jen si zatim na to
neudelali cas - tedy za poslednich 5 mesicu.

Byt tebou, tak mi docela vadi, ze me kontaktni udaje sbira komercni
firma (MilanK) nebo cizi subjekt (sdruzeni IK).

-Svata